بررسی بهترین سایت های خرید خارجی

مقدمه

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اگر شما هم جزو آن دسته از علاقه مندان به خرید کالاهای خاص، برند و منحصر به فرد هستید، خرید از بهترین سایت های خارجی را به شما پیشنهاد میکنیم. حتی ممکن است برای بسیاری از شما پیش آمده باشد که کالای مورد نظر خود را با مشخصاتی که میخواهید، در بازارهای ایران پیدا نکنید یا حتی اگر پیدا کردید، قیمت بسیار بالایی داشته باشد که برای شما به صرفه نباشد. اینجاست که خرید از سایت های خارجی به ویژه خرید از آمازون یا خرید از ebay میتواند بسیار جذاب باشد. از آنجا که انتخاب یک کارگزار امن و مطمئن به عنوان واسطه بسیار حائز اهمیت است، گروه تجاری ققنوس با ارائه خدمات صفر تا صدی خرید از بهترین سایت های خارجی

مزیت ها و محدودیت های خرید از سایت های خارجی

این اطمینان را به شما میدهیم که مزایای خرید از آمازون و سایر سایت های خارجی شما را شگفت زده خواهد کرد، اما خرید از ebay، آمازون و هر فروشگاه آنلاین دیگری قطعا معایب و محدودیت هایی نیز با خود به همراه خواهد داشت که اغلب آنها با استفاده از ترفندهای صحیح و بهره مندی از کمک کارشناسان خرید گروه تجاری ققنوس به حداقل خواهند رسید. اما به طور کلی، مزایا و معایب خرید از سایت های خارجی میتواند موارد زیر باشد:

مزایا

معایب

امکان دسترسی به تعداد زیادی از سایت های معتبر خارجی

مدت زمان طولانی تر ارسال و تحویل کالا

دستری به تنوع کالایی بسیار زیاد

نیاز به پرداخت هزینه های حمل و نقل کالا

ضمانت کیفیت و اصالت محصولات

نیاز به پرداخت هزینه های ترخیص کالا

امکان خرید از برندهای معتبر جهانی به صورت اورجینال

نیاز به پرداخت کارمزد خرید به کارگزار خرید

بهره مندی از قیمت های رقابتی برای خرید محصولات در بازارهای بین المللی

به صرفه نبودن برگشت دادن کالا به فروشنده

برخورداری از گارانتی معتبر بین المللی برای خرید کالا

امکان بروز کلاهبرداری ها و ارسال کالای فیک

تجربه هیجان انگیز خرید از بهترین سایت های خارجی و بین المللی

دشوار بودن ارتباط و مذاکره با تامین کنندگان خارجی

اهمیت خرید از سایت های خارجی

افراد زیادی هستند که این سوال را از کارشناسان ما میپرسند: چرا خرید خود را از سایت های خارجی انجام دهیم؟ یا خرید از آمازون و خرید از ebay چه اهمیتی نسبت به سایرین دارد؟ پاسخ به این سوالات در مزایای فوق العاده ای است که خرید از بهترین سایت های خارجی با خود به همراه دارد. در صورتی که از خدمات ویژه گروه تجاری ققنوس برای خرید از ebay یا آمازون استفاده کنید، این شرایط را برای شما فراهم خواهیم کرد تا به راحتی از تنوع بسیار زیاد کالاها در سایت های خارجی بهره مند شوید، بهترین قیمت ها برای کالای خریداری شده در بازار جهانی را دریافت کنید. همچنین، کیفیت کالا را تضمین میکنیم و به شما از اصالت کالای خریداری شده اطمینان میدهیم.

این موارد تنها بخش کوچکی از دلایلی هستند که باعث شده تا بسیاری از مشتریان ما، خرید از آمازون و ebay و.. را به دیگر سایت ها ترجیح دهند. در کنار همه این مزایا، گروه تجاری ققنوس نیز تلاش کرده است تا با ارائه خدمات اعتبارسنجی، انبارداری، مذاکره با فروشنده، ترخیص کالا، حمل و نقل و… بهترین تجربه را برای خریداران ایرانی خود رقم بزند.

بهترین سایت ها از نظر رتبه

خرید از ebay، تائوبائو، علی اکسپرس و خرید از آمازون طبق آمارهایی که به دست آمده، جزو برترین سایت های خارجی از نظر رتبه بندی هستند و روز به روز به طرفداران خرید از این سایت ها افزوده میشود. در ادامه، هر یک از این سایت های خرید را به شما معرفی خواهیم کرد.

eBay

این سایت از محبوب ترین سایت های خرید و فروش آنلاین است که بیشتر محبوبیت آن بخاطر مزایده ها و حراجی های ویژه ای است که برگزار میکند. خرید از ebay، مزایای قابل توجهی به همراه دارد که از جمله آنها میتوانیم به تنوع گسترده انواع کالاهای نو و حتی دست دوم با قیمت های عالی اشاره کردیم.

آمازون

اگر علاقه مند به خرید از آمازون هستید، گروه تجاری ققنوس همراه شماست. کافی است لینک کالا، قیمت به دلار و وزن محصول را برای کارشناسان ما ارسال کنیم تا اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم. به طور کلی هزینه های خرید از آمازون نسبت به ایبی کمتر میباشد و سیاست های بازگشت کالا در آمازون عالی عمل میکنند.

علی اکسپرس

خرید از علی اکسپرس میان چینی ها بسیار محبوب است و در چند سال اخیر توانسته توجه خریداران از سایر کشورها را به خود جلب کند. این سایت برای خرید کالاهای چینی گزینه مناسبی میباشد و از بهترین روش ها برای منبع یابی کالا به شمار میرود.

تائوبائو

سایت تائوبائو نیز از محبوب ترین و بهترین سایت های جهانی میباشد که به دلیل قیمت های مناسب و تنوع بسیار بالای محصولات بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شما میتواند طیف وسیعی از محصولات منحصر به فرد را در این سایت مشاهده کنید.

جمع بندی

برای خرید از بهترین سایت های خارجی به دنبال کارگزاری امن و معتبر هستید؟ گروه تجاری ققنوس با سال ها سابقه فعالیت در این زمینه، یکی از قدیمی ترین کارگزاران خرید میباشد که خدمات صفر تا صدی خرید از آمازون و خرید از ebay با نرخ کارمزد مناسب ارائه میدهد. شما عزیزان برای دریافت راهنمایی های بیشتر میتوانید به وبسایت www.fnxshipping.com مراجعه کرده و از برگه خدمات ما دیدن فرمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.